مرکز نیکوکاری و مددکاری بُشری

هدف کلان این مرکز توانمند سازی و ارتقاء سطح فرهنگ اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد.

مرکز نیکوکاری و مددکاری بُشری

هدف کلان این مرکز توانمند سازی و ارتقاء سطح فرهنگ اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد.

مرکز نیکوکاری و مددکاری بُشری

هدف کلان مرکز، ارتقا سطح فکری و بهداشت روانی جامعه است، ازآنجا طبق آیات قران، روایات اهل بیت علیهم السلام، سیره ی عالمان پارسا و تجربه ی خبرگان دلسوز؛ ارتقا فرهنگ و دانش نظری و بهداشت روانی جامعه و مردم (خصوصا آن هایی که از این جهات در معرض آسیب بیشتری هستند) بدون ارائه ی خدمات اجتماعی و در مواردی خدمات مالی امکان پذیر نیست، مرکز نیکوکاری بشری در موارد لازم برای رسیدن به آن اهداف، کمک های مالی ارائه خواهد نمود.

برای آشنایی بیشتر می توانید از قسمت « درباره ی من » استفاده نمایید.

ضمنا شما می توانید برای ارتباط با بنیاد به ایمیل مرکر به آدرسb.kh.n1397@gmail.com ارسال نموده و یا به شبکه های اجتماعی به آدرس @madad_tollab مراجعه نمایید.

شایان ذکر است شما می توانید برای کمک های مالی خود از طریق درگاه اینترنتی زیر اقدام نمایید:

IDPay.ir/madadtollab

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

🔻حجت الاسلام والمسلمین دهقانی در گردهمایی سالانه مرکز نیکوکاری بشری با تشریح ساختار و برنامه های اجرایی، گزارشی از طرح‌های آینده این مرکز ارائه نمود.

 

 

🔹وی با بیان دستاورد های این مرکز در سال گذشته ، از پتانسیل این‌ مرکز در تامین و حمایت از مددجویان مناطق مختلفت کمیته‌ امداد خبر داد.

 

❇️ همچنین او بر لزوم فعالیت خیریه در دوران کنونی تاکید کرده و گفت:《امروز جمهوری اسلامی که ثمره ‌ی مجاهدت های قریب به ۱۴ قرن عالمان و مبارزین شیعه هست ؛ در جنگ اقتصادی قرار دارد، در این جنگ با توجه اختلالاتی که در سیستم اقتصادی کشور به چشم می خورد باید مجاهدانه در دو عرصه‌ی :

۱. ایجاد اشتغال های خرد 

۲.خیریه 

ورود کرد》.

 

🔸 رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری بشری با تقدیر و‌ تشکر از هیئت عامل ، فعالین مرکز ؛ تحمل سختی فعالیت های خیریه در کنار تحصیل علوم دینی را از جمله افتخارات ایشان دانسته و آن را مرهون صبر و استقامت خانواده های ایشان بر شمرده و بر بایستگی تداوم این امر تاکید نمود.

 

🔰 در پایان ضمن قدردانی از تلاش های کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) ، بر لزوم توجه به اشکالات ساختاری و موانع اجرایی در مراکز نیکوکاری اشاره نموده و گفت: 《مراکز نیکوکاری یک بحث نوظهور است و علی القاعده نواقص و ایرادات ساختاری دارد فلذا مرکز نیکوکاری بشری با تدوین یک مقاله‌ی حدودا ۳۰ صفحه‌ ای به بررسی ابعاد مختلف این نقصان ها و اشکالات پرداخته و آنها را همراه با پیشنهادات و راه حل های مربوطه متذکر شده است》 ؛ وی از مسولین مربوطه توجه به مفاد این مقاله و اصلاحات مربوطه را خواستار شد

┄┅┅❁🌿❁┅┅┄

💠 مرکز نیکوکاری بشری💠

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۹ ، ۱۵:۲۱
م. دهقانی

گردهمایی سالانه‌ی هیات عامل و فعالین مرکز نیکوکاری بشری با حضور قائم‌ مقام اداره کل کمیته امداد جناب اقای جوشقانیان و ریاست اداره ناحیه ۲ کمیته امداد جناب اقای علیپور برگزار شد.

 

 

⭕️ جوشقانیان ضمن قرائت آیات کریمه قرآن در وصف نیکوکاران و محسنین و تشکر از زحمات هیات عامل این مرکز نیکوکاری ؛ بر عدم کفایت بودجه های دولتی در تامین نیازهای نیازمندان و لزوم مردمی شدن خدمات خیریه و گسترش شبکه های مردمی تاکید کردند.

 

ایشان خدمات مراکز نیکوکاری را همسو با اهداف کمیته امداد دانسته؛ و خدمت رسانی توسط مراکز نیکوکاری به نیازمندان را موجب کاهش مراجعات به کمیته امداد دانستند.

 

❇️ علیپور ، ریاست ناحیه ۲ کمیته امداد استان قم نیز با بیان گزارشی از فعالیت مرکز نیکوکاری بشری چنین بیان کرد: 《 در شش ماهه ابتدای سال این مرکز توانسته است بیش ۱۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ارائه خدمات نماید که بیش از ۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال آن به صورت نقدی است و این حجم از ارائه خدمات در سطح مراکز استان کم نظیر می باشد》.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات هیات عامل مرکز نیکوکاری بشری و خانواده های انها از تفاهم‌نامه‌ی جدیدی با این مرکز در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به نیازمندان خبر داد .

┄┅┅❁🌿❁┅┅┄

💠 مرکز نیکوکاری بشری💠

@madad_tollab

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۹ ، ۱۵:۱۹
م. دهقانی

💠گردهمایی سالانه مرکز نیکوکاری بشری در قم برگزار شد

.

🔻به گزارش روابط عمومی مرکز بشری؛

 

🔸همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) ، گردهمایی سالانه مرکز نیکوکاری بشری با حضور هیئت عامل ، فعالین مرکز و جمعی از مسئولان استانی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

🔹در این مراسم از فعالان عرصه های مختلف نیکوکاری در مرکز بشری و همسران و خانواده های آنان نیز تقدیر به عمل آمد.

┄┅┅❁🌿❁┅┅┄

💠 مرکز نیکوکاری بشری💠

@madad_tollab

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۹ ، ۱۵:۱۳
م. دهقانی